söndag, april 1

Påskägg, del 2

Det lila ägget har fått en spetskant runt magen, en rosett av tyll med pärlhönsfjädrar och en fjäril, lite glitter.
Rösta på mitt bidrag, nr 5,  i Pysslotekets tävling:  http://pyssloteket.wordpress.com/2012/04/06/tavlande-rostande-i-fjaderfestivalen-2/ före 16/4 så kanske jag vinner ett fint pris!
 Det ena rosa ägget har fått prickigt skärp och matchande fjädrar, plus lite glitter. Ägget deltar också i Scraplagrets tävling: http://scraplagret.blogspot.se/2012/04/utmaning-4-inspireras-av-pasken.html

Det gröna ägget har fått ett ordensband med guldglitter och Glad Påsk i guldfärg.
 Detta rosa ägg har fått ett spetsband och lite glitter.

5 kommentarer:

Berit sa...

Fina påskägg, lycka till i tävlingen!!
Ha en underbar söndag!!

Tistel sa...

Tack! På långfredagen vill jag att alla som läser min blog röstar på mitt bidrag på Pysslotekets sida :)

Stephi sa...

men vilka fina ägg, så läckert bla med prick fjädrarna. Tack för att du är med och tävlar på Scraplagret.
Lycka till! Stephi

Emmy sa...

Men du vilka läckra påskägg!!
Mumsigare än vilket innehåll som helst! :)
Tack för att du är med och tävlar hos Scraplagret!

Nenne sa...

Underbart fint! Gillar fjädrarna massor!